Ταξιδιωτικές πληροφορίες: COVID-19 Ενημερώσεις

Παρακολουθώντας  εκ του σύνεγγυς τις δηλώσεις των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας σχετικά με τις νέες περιπτώσεις κοροναϊού (COVID-19) και ακολουθώντας οδηγίες από αυτούς τους οργανισμούς και του   ελληνικού υπουργείου  υγείας , σας διαβεβαιώνουμε πως η ευημερία των επισκεπτών και των συνεργατών μας είναι υψίστης σημασίας.

Η πολιτική ακύρωσης:

Σε απάντηση στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, το ξενοδοχείο Aeolos Hotel & Villas – Pelion, δεσμεύεται να διασφαλίσει στους επισκέπτες του  την ευελιξία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Εφαρμόζουμε έτσι τις ακόλουθες πολιτικές:

Για επισκέπτες με υπάρχουσες άμεσες κρατήσεις μέσω του email ή του ιστότοπού μας για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων με προπληρωμένες τιμές που είναι συνήθως πιο περιοριστικές, θα επιτρέψουμε πλήρως χρήματα, για  αλλαγή ή ακύρωση έως και 24 ώρες πριν από την άφιξη, μόνο αν πρόκειται για κώλυμα λόγω covid-19. Λάβετε υπόψη ότι οποιεσδήποτε αλλαγές στις υπάρχουσες κρατήσεις υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και τυχόν διαφορές στην τιμή. Για τους επισκέπτες που κάνουν νέες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων με προπληρωμένες τιμές, θα ισχύσει το ίδιο. Λάβετε υπόψη ότι οι αλλαγές στην κράτηση εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα και τυχόν διαφορές στην τιμή. Για οποιονδήποτε λόγο εκτός από τις επιπτώσεις του Covid-19, δεν δικαιολογείται  πλήρη επιστροφή χρημάτων. Κάθε αλλαγή θα αντιμετωπιστεί με την πολιτική κράτησης και διαμονής που έχει αποδεχτεί.

Σημαντικές πληροφορίες:

Μπορεί να αποκλειστούν περίοδοι αιχμής. Ανατρέξτε στην επικοινωνία με το ξενοδοχείο μέσω τηλεφώνου ή email για τους ισχύοντες όρους ή εξαιρέσεις, εάν υπάρχουν, κατά την κράτηση ή την αλλαγή κρατήσεων. Ορισμένοι επισκέπτες απολαμβάνουν ειδική μεταχείριση λόγω επανειλημμένων επισκέψεων στο ξενοδοχείο AHVP.

Μεμονωμένες (παροδικές) επιστροφές προκαταβολών κρατήσεων δωματίου οποιουδήποτε είδους (π.χ. μετρητά ή κουπόνι πίστωσης) ενδέχεται να χρειαστούν έως και 30 ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης.

Η δέσμευσή μας για καθαριότητα:

Αποτελούμενο από εσωτερικές και εξωτερικές εξειδικευμένες πρακτικές στον τομέα της ασφάλειας των υδάτων, της υγιεινής και της πρόληψης λοιμώξεων, το ξενοδοχείο θα εργαστεί για να αναπτύξει νέα πρότυπα καθαριότητας φιλοξενίας, κανόνες και συμπεριφορές για τους επισκέπτες. Τα νέα πρότυπα θα εφαρμοστούν για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου και την ενίσχυση της ασφάλειας για τους ταξιδιώτες και τα άτομα που φορούν το σήμα ονόματος AHVP.

Νέοι όροι καθαρισμού

Ενώ το ξενοδοχείο AΗVP προετοιμάζεται για την επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν , θα χρησιμοποιηθούν βελτιωμένες πρακτικές καθαρισμού, για να καλύψουμε περιοχές και επιφάνειες που συνήθως δεν  συμπεριλαμβάνονται στις τυπικές διαδικασίες καθαριότητας. Κατά τον καθημερινό καθαρισμό , το ξενοδοχείο θα χρησιμοποιεί  απολυμαντικά μέσα που προτείνουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων και ο Παγκόσμιος  Οργανισμός Υγείας για τη θεραπεία γνωστών παθογόνων. Κάθε επισκέπτης διατηρεί το δικαίωμα να μας ενημερώσει κατά την άφιξη του, πόσο συχνά επιθυμεί να καθαρίζεται το δωμάτιο κατά τη διαμονή του.

Αλλαγές στη καθαριότητα

Όταν οι επισκέπτες κάνουν check-in στο AHVP τους επόμενους μήνες, θα παρατηρήσουν μια σειρά από προσθήκες που θα θέσουν ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο καθαριότητας για το ξενοδοχείο. Πρώτα απ ‘όλα, η αίσθηση ασφάλειας για κάθε μετάδοση ενισχύεται από το γεγονός ότι το AHVP αποτελείται από ξεχωριστές κατοικίες με ιδιωτικές εισόδους χωρίς επαφή με άλλους επισκέπτες.

Συγκεκριμένοι τομείς περιλαμβάνουν:

  • Διαδικασίες καθαρισμού επιφανειακών περιοχών στα δωμάτια

Στους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου, απαιτεί οι επιφάνειες να υποβάλλονται σε καθαρισμό με απολυμαντικά  και ότι αυτός ο καθαρισμός γίνεται με αυξημένη συχνότητα. Η περιοχή γύρω από τις πισίνες θα ψεκάζεται και θα καθαρίζεται καθημερινά ώστε να είναι έτοιμη για ασφαλή χρήση. Οι  ξαπλώστρες θα δεσμεύονται για κάθε δωμάτιο ξεχωριστά κατόπιν αιτήματος. Δώδεκα άτομα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μεγαλύτερη πισίνα και πέντε άτομα τη μικρότερη, την ίδια στιγμή.

Στα δωμάτια, αναλυτικές πρακτικές καθαρισμού, απαιτούν τον καθαρισμό όλων των επιφανειών με απολυμαντικά. Οι εργαζόμενοι καθαριότητας θα μπαίνουν στο δωμάτιο αφού όλοι οι επισκέπτες έχουν φύγει από το δωμάτιο και έχουν κλείσει τις κλιματιστικές συσκευές, χρησιμοποιώντας μοναδικό εξοπλισμό για κάθε δωμάτιο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καθαρισμού. Σε κάθε νέα άφιξη, αυτός ο εξοπλισμός θα αντικαθίσταται ως άχρηστος. Οι αλλαγές στα σεντόνια και τις πετσέτες γίνονται κάθε τρεις μέρες. Όλα τα σεντόνια και οι πετσέτες θα πλένονται και θα στεγνώνουν ξεχωριστά σε υψηλές θερμοκρασίες. Δεν θα υπάρχει καθημερινή φροντίδα καθαρισμού. Μόνο τα σκουπίδια θα λαμβάνονται καθημερινά. Οι επισκέπτες μπορούν να αφήνουν αυτά τα σκουπίδια σε κάδο που θα βρίσκεται έξω από την είσοδο κάθε δωματίου. Για κάθε περίπτωση  έκτακτης ανάγκης καθαρισμού θα χρησιμοποιήσετε τον δικό σας εξοπλισμό δωματίου και τα δεύτερα είδη έκτακτης ανάγκης που θα έχουν τοποθετηθεί σε κάθε ντουλάπα. Τα κλιματιστικά θα απολυμαίνονται και θα καθαρίζονται  με τον ασφαλέστερο τρόπο που ορίζεται από τα πρωτόκολλα υγείας, μετά από κάθε άφιξη.

  • Επικοινωνία επισκεπτών

Για να βοηθήσουμε στην αποτροπή του κινδύνου μετάδοσης COVID-19 μέσω επαφής από άτομο σε άτομο, θα χρησιμοποιούμε σήμανση στο λόμπι για να υπενθυμίζουμε στους επισκέπτες να διατηρούν τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης. Θα αφαιρέσουμε ή θα τακτοποιήσουμε ξανά τα έπιπλα για να επιτρέψουμε να υπάρχει περισσότερος  χώρος για αποστάσεις. Το ξενοδοχείο σχεδιάζει να προσθέσει χωρίσματα στην υποδοχή για να παρέχει ένα επιπλέον επίπεδο προφύλαξης για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες του.

Συνεργαζόμαστε με αντιπροσώπους αλυσίδας εφοδιασμού που διαθέτει μάσκες και γάντια στους εργαζόμενους. Θα δείτε περισσότερους σταθμούς απολύμανσης χεριών γύρω από το ξενοδοχείο – κοντά στις εισόδους και τη ρεσεψιόν. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνά τους για να κάνουν άφιξη, να κάνουν ειδικά αιτήματα και ειδικές παραγγελίες. Αυτές οι υπηρεσίες από  απόσταση  μπορούν να γίνουν γρήγορα μέσω εσωτερικών τηλεφώνων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ζωντανής συνομιλίας. Επίσης οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι να μεταφέρουν τις αποσκευές τους στο δωμάτιο. Οι εργαζόμενοι θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους οδηγήσουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δωμάτιό τους.

  • Ασφάλεια τροφίμων και ποτών

Το ξενοδοχείο δεν θα λειτουργεί την αίθουσα πρωινού για αυτή τη σεζόν. Όλοι οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν χρήση των προσωπικών τους κουζινών στα δωμάτια ή να δοκιμάσουν υπηρεσίες φαγητού και ποτού στην περιοχή με δική τους ευθύνη. Εάν κάποιος έχει τροφικές αλλεργίες, είναι καλύτερο να φέρει μαζί του ότι χρειάζεται από  τη χώρα προέλευσης του. Ο χώρος του μπαρ  μπορεί να λειτουργήσει αργότερα μέσα στη σεζόν.

  • Στην κοινότητα

Έχουμε προμηθευτεί, με προϊόντα καθαρισμού, μάσκες, γάντια, αντιμικροβιακά μαντηλάκια, απολυμαντικά, καθαριστικά ροής, στολές μιας χρήσης και καλύμματα κεφαλιού ντους για  όλους τους εργαζόμενους, όπου χρειάζεται.

Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου καθώς και η διεύθυνση που έχουν πιστοποιηθεί (EMP Medic First Aid) στις πρώτες βοήθειες και στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης λόγω της πανδημίας COVID-19 εγγυώνται για όλα τα παραπάνω.

Κείμενο που δημιουργήθηκε από την Κύρα Τσούρου

Προιστάμενος Γραφείου συναλλαγών με το κοινό

AHVP